środa, 17 lipca 2013

Bohaterowie

Heaven Jones ( 17lat). 
Pochodzenie: Polska
 Status: Wolna

"Marzenia się spełniają wiem to po samej sobie"

 
Alex Davies (17lat)
Pochodzenie: Polska
Status:Wolna
"Najważniejsze jest by być sobą"
Beleth White (17lat)
Pochodzenie: Polska
Status: Wolny
"Wolę mieć jednego prawdziwego przyjaciela niż 100 fałszywych"
Niall Horan (19lat)
Pochodzenie: Irlandia
Status: Wolny
"Może zdobyłem sławę ale staram się dalej być normalnym chłopakiem"
 
Harry Styles(19lat)
Pochodzenie: Anglia
Status:Wolny
" Ludzie uważają, że bawię się dziewczynami jednak wielu z nich nie wie jaki jestem naprawdę"
 
Zayn Malik (20lat)
Pochodzenie: Anglia
Status: Zajęty
"Niektórzy twierdzą, że jestem tylko bezwartościowym i rozpuszczonym chłopakiem który co noc jest z inną, jednak oni nie wiedzą dlaczego taki jestem a raczej byłem"
Liam Payne (19lat)
Pochodzenie: Anglia
Status: Zajęty
"Kiedyś myślałem, że miłość jest nieprawdziwa, zmieniłem zdanie kiedy naprawdę się zakochałem"
 
Louis Tomlinson (21lat)
Pochodzenie: Anglia
Status: Zajęty
"Mimo to, że mam już 21 lat nadal czuję się jak dziecko... myślę, że nigdy nie dorosnę" 

_________________________
Hey !! Więc oto bohaterzy opowiadania "Love always wins" mam nadzieję, że wam się podoba już niedługo będzie 1 rozdział :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz